Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2011 00:04 - Честита нова година!:)
Автор: veryta Категория: Други   
Прочетен: 492 Коментари: 1 Гласове:
1



Честита нова година ! Седейки пред компютъра в един от първите дни на новата година в главата ми започнаха да бушуват различни мисли .
Периодът около новата година е бих казала доста причудлив - всеки прави първо оценки на изминалият период ,все едно е счетоводител на фирма ,а не просто човек  и след това крои смели планове за идващата година . И всичко това приятно прекрито зад фоерверки,алкохол,песни и реч на президента за цвят.
Много е интересно как всеки един си съставя списък с неща,които смята ,че са задължителни да направи през новата година.Понякога даже си ги изважда на лист,за да бъдат уж по-систематизирани и за да не бъдат забравяни . Не че желанията толкова лесно се забравят или че тяхното поставяне в добре сформирана колонка ,била и тя поместена на цветен лист би помогнало за тяхното изпълнение.Но това е най-симпатичното и вълнуващото в смяната на точно този ден от календара -защото то ни дава усещането  за нещо предстоящо и неясно  :)
И като едно ново начало всеки влага различни емоции и очаквания  в него. Днес чух най-страхотният отговор на обикновенният въпрос"И как се чувстваш в новата година?",а именно " Като прероден:)" И това ме накара да се усмихна,защото нещото което почувствах и аз на 1-ви ,гледайки първият изгрев на слъцето за 2011 година беще точно това- чувствах се чиста и изключително специална,че точно аз можех да го видя - чувствах се някакси вътрешно преродена :) Точно тогава ,там насред двора на къщата загърбих всичките равносметки и планове и  оставих на изгрева да се случва около мен и в този момент и той ми позволи да се случвам и аз ,заедно с него:) Това е моето пожелание към всички - пожелавам ви покрай всичките тревоги , планове и график по часове да изживеете поне едно вътрешно прераждане през тази година:)  



Тагове:   нова,   2011,


Гласувай:
1



1. divna8 - ЧЕСТИТА ДА Е И ЗА ТЕБ И БЛИЗКИТЕ ТИ...
03.01.2011 00:29
ЧЕСТИТА ДА Е И ЗА ТЕБ И БЛИЗКИТЕ ТИ!
СВЕТЛИ МИСЛИ, ЧУВСТВА СПОДЕЛЕНИ И
МНОГО УСПЕХИ ТИ ПОЖЕЛАВАМ :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veryta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11848
Постинги: 4
Коментари: 2
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031